INFOTEKA.BG – Новините, които трябва да знаеш

Всичко най-важно подбрано за теб – политика, икономика, образование, култура, здраве, технологии и много други от Бяла, Долни Чифлик, Варна

Теленор към клиентите: Преминаваме заедно през труден период

„Повишената инфлация се отрази на покупателната способност на всички. Бизнесът в нашата страна не е изключение и също претърпя значително увеличение на разходите си за стоки и услуги. Например само в сметките за електричество на Теленор отчитаме двуцифрен ръст в проценти. Увеличението на другите ни разходи, включително за пощенски, куриерски услуги, разходи за магазинна мрежа и охрана, достига до 20%“. Това заяви в писмо до всички клиенти главният изпълнителен директор на Теленор България Джейсън Кинг.

Шефът на телекома изразява открито своите притеснения относно икономическата ситуация в страната и по света, като отбелязва, че във водещото предприятие работят над 1800 души и действията му се определят от позицията на отговорен работодател, и с цел поддържане на непрекъсната и стабилна дейност.

„В светлината на тези факти и след дълго обмисляне ние взехме трудното решение да индексираме цените на абонаментните планове в съответствие с договорите ни с клиентите, така че да можем да продължим да поддържаме същото високо ниво на качество на услугата и клиентско изживяване“, допълва Кинг по повод решението за индексацията и уточнява, че реалното увеличение в сметките на абонатите ще е с около 1 лев.

0 0 votes
Article Rating

Публикувано на 13.01.2022 г. 14:39 ч.

Още по темата:

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x